Semasa

Anwar Ibrahim Akhirnya Umum Esok Akan Ada Barang Yg Bakal Diturunkan Harga

Sebagai rakyat, kita pasti mahukan kerajaan yang terbaik untuk mentadbir negara dan secara tak langsung dapat meringankan kos sara hidup.

Terbaru! Menurut laporan Astro Awani, harga terlur yang lebih rendah akan diumumkan esok dan perkara ini dimaklumkan sendiri Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau telahpun berbincang dengan Menteri Pertanian dan Keterjaminan Makanan, Mohamad Sabu dan langkah itu diharap dapat mengurangkan kebergantungan terhadap kartel.

Ada beberapa langkah diambil yang diharap akan diumumkan oleh beliau (Mohamad) esok dengan harga lebih rendah kerana mengurangkan kebergantungan kepada kartel. Jadi, kita harap jumlah pengedaran telur dalam pasaran cukup dan harganya akan dikurangkan.

Alhamdulillah, semoga lepas ni ada lagu harga barang yang akan turun ya. Memang terbaik!

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Kredit – Astro Awani

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *