Semasa

Seorang Wanita Maaut Dikerat, Direbus dan Dibakar Oleh Suaminya Gara² Kantoi Curang

Seorang lelaki ditahan polis selepas disyaki membvnuh isterinya sebelum bertindak membakar serta merebus sebahagian organ mangsa.

Suspek (Foto: Tribunnews)

Saksi kemudian membuat laporan polis dan semasa pemeriksaan, anggota polis menemui cebisan mayat manusia dan kepala berasingan yang telah direbus oleh suspek.

Karena khawatir bakal menimbulkan dampak psikologis terhadap anak korban berinisial R, polisi pun kemudian membawanya untuk mendapatkan pendampingan.

Anggota tubuh terpisah jadi beberapa bagian Informasi berkembang, bahwa Harapan Munthe mencincang tubuh istrinya menjadi beberapa bagian.

Bahagian kepala, tangan dan kaki sudah pisah dari tubuh. Seluruh bagian tubuh ini juga ditemukan terpisah di dapur, belakang rumah dan di dalam karung.

Bahkan, tangan korban ada di dalam panci. Disebutkan bahawa, pelaku sengaja merebus tangan korban.

Sementara itu, kaki korban dibakar di belakang rumah. Untuk kepala dan tubuh, diduga masih berada di dalam karung saat ditemukan.

Susulan daripada itu, suspek telah ditahan polis bagi membantu siasatan. Menurut sumber, pihak polis kini sedang melakukan siasatan bagi mengenal pasti motif kejadian.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber – Tribunnews, Kompas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *