Semasa

Isteri Menangis Ketaakutan, Terlalu Sakit Seleepas Suami Buat Suntikan Besarkan Zaakarr

Seorang wanita tampil mengajukan soalan kepada Peguam Syarie dan Konsultan Perundangan Islam, Fahmi Ramli adakah terdapat cara lain yang boleh dilakukan jika si suami mengambil suntikan pembesar zakar dan tidak mahu menceraikannya.

Jelas wanita ini lagi, perkara tersebut membuatkan dia ‘takut’ untuk melakukan hubungan kelamin bersama suaminya.

Kisah ini telah menimbulkan persoalan di kalangan warganet, yang mana rata-rata ‘confused’ dengan apa yang berlaku.

Susulan daripada soalan tersebut, peguam Fahmi Ramli tampil memberikan penjelasan dan wanita tersebut boleh menuntut fasakh.

“Dalam kes begini isteri masih nak meneruskan ke arah penceraian sebab bimbang masalah kesihatan takut akan menghadapi isu berkaitan dengan kemudaratan diri, suami tak mahu ceraikan.

Jadi isteri boleh memfailkan fasakh cuma fasakh yang nak dibawakkan bergantung kepada alasan.

Tapi fasakh pasti setiap negeri tak ada pun kata isteri boleh tuntut fasakh atas sebab zakar suami besar.

Dari sudut mental, kalau menyakiti maksudnya telah berlaku macam contoh ada orang yang mungkin dia mengambil ubat sebagainya.

“Ini adalah perkahwinan toksik di mana kita tidak boleh berkompromi dengan perkara-perkara sebegini.”

“Kesiannye kat isteri ni.. siape yg kena raselah bagaimane sakitnye.. Para suami semua kena hati2 dan bertimbang rase. Isteri yg menderita awak heppi ke..” – Delima

“X bersyukur dgn apa yg Allah dh bagi. Lps ni sape nk main dgn dia. Nk kecikkn dh x bole dh. Kena cari btg pisang la jwbnya” – Mastura

“Die lupa ke bini die asia.. Bini memang angan angan besau tapi kite asia.. Tapi dayong dulu lepas 5 minit mesti lupa semuanya.. Kan dh lobos mcm excos tebo…” – Zulfahri

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber – Page Facebook KisahRumahTangga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *