Semasa

Bayi ‘Pergi’ Sehari Slps Dijaga Pengasuh. Ini Keadaan Ibu Arwah Di Rumah Buat Ramai Menangis

Waktu hantar ke pengasuh sihat walafiat, tapi lepas balik kerja anak ditemui tidak sedarkan diri. Itulah dugaan terbesar menimpa ibu bernama Puan Fiza Mohd, yang telah kehilangan puteri bongsunya pada usia cuma 3 bulan. Bahkan semasa menantikan post mortem bayi tersebut selesai, dia dirakam hampir terkulai rebah di luar unit forensik pusat perubatan Sungai Buloh pada awal November lalu.

RAKAMAN VIDEO KLICK DI BAWAH SEKALI

 

Di sebalik rasa rindu yang tiada penghujungnya, wanita ini akui sudah dapat reda dengan pemergian tersebut. Meskipun punca sebenar masih disiasat dan suspek yang terlibat belum diberkas lagi, Puan Fizah yakin terdapat hikmah dan rahmat besar yang menanti dirinya dan keluarga suatu hari kelak.

Mungkin ada yang tergelak bahagia kerana dendam.. jika ada yang bergembira dengan ujian yg aku lalui.. tepuklah dada.. tanyalah kenapa kamu x diuji.. dan bertapa sombongNya kamu dgn pencipta dan hitamnya hatimu sampai Tuhan pun tidak menjetikkan hati kamu..

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

TONTON VIDEO : KLIK LINK DI SINI

Sumber –

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *