Semasa

“Kau Memang Penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..

NAMA usahawan kontroversi Nur Sajat dan adiknya iaitu Mustika menjadi perhatian sejak beberapa hari lalu apabila kedua-dua dilihat berbalas kenyataan memburukkan antara satu sama lain di media sosial.

RAKAMAN VIDEO TERBARU ITU ADA DI BAWAH SEKALI

“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..

“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..

“Kau memang penipu..” Adik Sajat Mengamvk, Bongkar Perbuatan Abangnya Bawak Lari..

“Muhammad Sajjad tidak bertanggungjawab! Dia umpama dajal yang menyebar fitnah tanpa bukti. Sekarang ini kau kerja apa pun kami tak tahu,” katanya.

Sementara itu, Sajat yang kini bergelar pelarian di Australia turut ditanya mengenai persengketaan mereka yang dikatakan sudah berlarutan sejak tahun lalu.

Sajat menerusi sesi siaran langsung di TikTok bagaimanapun memberitahu memaafkan apa sahaja kenyataan dikeluarkan Mustika namun enggan kembali berbaik dengan adiknya itu.

“Biarlah dia nak cakap apa. Kalau nak tahu apa isunya korang boleh cari di YouTube. Saya maafkan apa sahaja yang dia cakap. Tapi untuk berbaik memang taklah,” tegasnya.

Untuk rekod, Sajat pernah mencetuskan misteri apabila gagal dikesan pihak berkuasa selepas waran tangkap dikeluarkan oleh Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam, Selangor pada 23 Februari 2020.

Sajat kini menetap di Australia.

Sajat dilaporkan berjaya meloloskan diri ke Thailand ketika negara berada dalam Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP).

Persembunyian usahawan itu akhirnya terbongkar apabila dia ditahan pihak Imigresen Thailand pada 8 September 2021 di sebuah kondominium di Bangkok atas tuduhan memiliki pasport tidak sah.

Ketika itu, Sajat mengemukakan kad pelarian Suruhanjaya Tinggi Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu bagi pelarian (UNCHR) sebelum berhijrah ke Australia.

“Allah! Adik beradik kot…kesian mak ayah …kami akan rasa gagal mendidik ank2 bila masing2 bergaduh dan saling mengaibkan…..pecah belah mcm ni tak bawak ke mana pun dik…baik buruk tetap adik beradik.” – Evanoza

“Adui apa pun adik beradik tetap adik beradik….nak buat apa dengar ckp org yg batu api yg kak nam tu lagi teruk dari kak kat….ni akhir zaman …doa kan lah baik baik baik…buruk buruk sajat takkan tak de kebaikan dia bohong la tu takde….jgn kerana org family gaduh ….allahuakbar” – Zack

“Mak pun…nasihatkan lah ank tu…sampai bila nk tgk ank² beperang adik beradik…jgn berat sebelah..baik buruk anak tu dtg dr acuan mak ayah….Ank² kita, kita lah membentuk peribadi mereka,dn hasilnya bila mereka dh besar…Hal keluarga xperlu di sensasikan pon…yg malu nya nanti, diri sendiri…” – Shafieqa

“Kpd maknyah2 diluar sana, ingatlah pd ibu ayah dan keluarga..semua salah2 diri anda akan tempias pd ahli keluarga. Kesian pd ibu ayah..ibu ayh yg akan dpt malu. Fikir juga perasan org lain. Cuba lihat muka org tua anda. Dalami perasaan mereka. Jgn pentingkan diri sendri. Salah tetap slh.. semua org boleh berubah. InsyaAllah.” – Kamal

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

RAKAMAN VIDEO : 

Sumber – mStar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *