Semasa

“Suami sudah tidak kuat..” Wanita 50an Ditahan Ketika Beraksi Dengan Dua Lelaki Muda Ketika Suami Berkerja

Tular video dimana seorang wanita berusia hampir separuh abad menjadi bualan di media sosial baru-baru ini kerana berlaku curang terhadap suaminya bersama dua lelaki lain, lapor laman berita Suara.com.

Kisah tersebut dimuat naik menerusi akaun Instagram @penajamterkini_net.

Video yang viral itu telah mendalat respon yang mengejutkan dari warganet. Rata-rata mereka memuji sikap suami yang masih boleh bersabar dengan dugaan.

Jauh pergi kerjaJauh pergi kerjaJauh pergi kerjaJauh pergi kerja

“Rasa sekejap je best..”

Jauh pergi kerjaJauh pergi kerjaJauh pergi kerjaJauh pergi kerja

Terus Sambar 2 Sekaligus

“Curang dengan dua lelaki sekali gus kerana tidak lagi bernafsu pada  suaminya,” demikian kenyataan yang dimuat naik bersama hantaran itu.

Menurut kenyataan yang ditulis oleh admin akaun Instagram itu, wanita yang juga isteri orang berusia 48 tahun itu dikatakan berlaku curang di rumahnya sendiri di Sungai Nilo, Kampung Nilo Dingin, Jambi, Indonesia.

Menurut keterangan yang dilaporkan, Ketua Polis menjelaskan bahawa ketika serbuan dibuat, ketiga-tiga pelaku belum ‘berkesempatan’ melakukan hubungan intim.

“Ini berdasarkan kenyataan pelaku ketika siasatan polis. Ketiga-tiga mereka mengaku belum sempat berbuat apa-apa sebelum diserbu oleh penduduk setempat,” katanya.

“Ketika itu, suami kepada wanita terbabit tidak berada di rumah. Dia hanya tiba selepas dihubungi penduduk yang melakukan serbuan itu. Dia (suami) kemudiannya pergi sendiri  melaporkan perkara itu kepada pihak polis,” jelasnya.

Hasil soal siasat, ketiga-tiga pelaku pernah menjalinkan hubungan intim. Wanita itu mengaku menjalinkan hubungan sulit dengan lelaki lain kerana sudah tidak bernafsu terhadap suaminya lagi.

Lebih mengejutkan, wanita itu mengakui sudah menjalin hubungan sulit bersama lelaki lain selama lebih 3 tahun sejak dari tahun 2016 lagi dan telah melakukan hubungan intim sebanyak 11 kali.

Suaminya berkata, wanita itu bertindak demikian  kerana sudah tidak bernafsu lagi terhadap dirinya, malah si isteri telah menjalin hubungan sulit selama tiga tahun setengah.

Netizen yang membaca hantaran itu kemudiannya meninggalkan pelbagai komen.

“Tidak mensyukuri apa yang sudah diberikan,” komen seorang netizen.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber – AGENSI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *