Semasa

Isteri Hamil Mengidam Bau ‘Perfume’ Bekas Kekasih. Rupa-Rupanya Bukan Benih Suami

Wanita mengandung kebiasaannya akan mengalami satu fasa ‘mengidam’ dan selalunya para suami akan cuba sedaya upaya untuk memenuhi permintaan isteri tersayang. Namun begitu, ada juga situasi di mana wanita mengandung mengidam sesuatu yang pelik sehingga sukar untuk ditunaikan.

Sekadar gambar hiasan

Menerusi ciapan pengguna di Twitter dikenali Faa, berkongsi pengakuan daripada seorang lelaki apabila isterinya yang sedang hamil mengidam bau bekas teman lelakinya.

Demi anak dalam perut tu aku beli macam-macam wangian masih jugak bukan bau yang isteri aku nak. Aku cakap jangan dilayan perasaan syaitan tu. Dah tak pasal merajuk tarik mua dengan aku.

Sekadar gambar hiasan

Di akhir kisah tersebut, siapa sangka rupa-rupanya si isteri pernah curang dengan bekas teman lelakinya. Lebih mengejutkan lagi apabila anak yang dikandungnya bukanlah dari benih suaminya tetapi dari bekas kekasihnya itu.

Untuk status baby dalam kandungan, berat untuk aku beritahu yang status baby tersebut bukan darah daging aku. Terlalu kecewa bila aku ingatkan balik semasa aku tahu keputusan paternity dan DNA itu.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : @MarhaenMY

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *