Semasa

Gara² Tumpahkan Gula, Kanak² 2 Thn Dibvnuh dan Dicampak ke Hutan Oleh Ibu Sendiri “Badan Penuh UIat”

Gara Tumpahkan Gula

Seorang kanak-kanak lelaki berusia dua tahun dilaporkan meninggal dunia dipercayai dibunuh oleh ibu kandungnya sendiri gara-gara menumpahkan gula ketika membancuh minuman.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Memetik laporan Regional Kompas, Indonesia pada 16 Julai lalu, suspek yang dikenali dengan nama Rince membuat laporan palsu kononnya anak lelakinya, Mikel telah ‘hilang’ selama tiga hari.

Gara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan GulaGara Tumpahkan Gula

Berikutan daripada penemuan mayat Mikel, suspek telah ditahan polis untuk membantu siasatan dan semasa soal siasat, suspek mengaku telah membunuh anak lelakinya itu hanya kerana mangsa menumpahkan gula ketika membancuh teh.

Suspek dipercayai membunuh mangsa dengan cara menekup mulut sehingga mangsa tidak bernafas.

Suspek yang panik melihat keadaan mangsa kemudian bertindak membuang mayatnya ke dalam hutan berdekatan rumahnya.

Suspek yang berusia 42 tahun ini telah pun ditahan polis dan siasatan lanjut berhubung kes masih dijalankan.

“Itu lah. Kalau belum bersedia jadi ibu bapa tolong lah jangan beranak. Kesian budak umur 2 tahun mana ada akal lagi nk fikir. Stress sekalipun fikir lah byk2 kali itu anak oi anakkkkk. Aduhh” – Merina Sam

“Tak sayang anak ke? Ingt senang ke nak dapat anak sorang, aku termarah terpukul anak kuat sikit pun dah rasa bersalah, rasa kesian tngk muka anak. ni bunuh anak pstu buang dalam hutan, Allahurabbi zalimnya” – Hafiza

“2tahun bancuh air sendiri ke? Ank aku 2tahun reti mintak air sejuk tunjuk peti ais je. Minum air kt cawan pon kadang2 tumpah. Apa yg kau expect ank 2tahun bancuh air sendiri, gula tumpah terus dibunuh je” – Azira

“Hilang mood aku baca berita² mcm ni..sgguh kejam.umur 2 tahun mna reti apa lgi..awatla celaka sgt..jenis ni kalau dapat mmg katoq Smpai lunyai.” – Hafizi

“Allah…tak nak anak tu bg lah kat org yg takda anak ni Jaga…budak belom cukup akal kau buat MCM tu…mana pergi akal sihat kau?” – Najwa

“Ank2 siap tumpahkn 1 pek gula yg bru beli..mengucap pnjang jerla aq mampu lpastu bersihkn n mop2 sbb melekit..so mak2 klaw nk pkul ke nk dera ke fkir la ank org lain pon buat bnde yg sma mcm ank kita buat jgk..

Ada 10 org ank 10 org lain2 ragam tpi msti ada yg pernah lalui bnde yg sma kn..xguna nk pkul2..

Ank kita xnk mkn nasi xkn nk pkul pkai penyapu sdgkn kat luar sna ada ank2 yg lngsung xbole mkn nasi xkn nk bunuh troskn..kita dh dewasa pndai2 la fkir..” – Nasuha

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber – Regional Kompas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *