Semasa

“Mungkin Nama Dan Rupa Kami Buruk..” Baru Je Berkahwin, Sekali Kakak Kepada Abam Viva Kongsi Sesuatu Yg Amat Mengejutkan.

Sukarelawan banjir, Azwan Omar yang popular dengan panggilan Abang Viva dilaporkan sudah selamat mendirikan rumah tangga dengan wanita pilihan hatinya, Evanoza.

RAKAMAN VIDEO KLICK DI BAWAH SEKALI

Berita gembira itu dikongsi seorang jurugambar, Azizi Ang menerusi sebuah posting di laman Facebook yang merakam foto pernikahan pasangan tersebut.

 

Sementara itu, Evanoza seolah-olah terkejut apabila perkahwinannya mendapat perhatian sekali gus mengucapkan terima kasih atas doa yang dititipkan orang ramai.

“Errrr…..hmmmm… I kena cakap apa2 ke? Aduhai.. TQ pada semua yang mendoakan… Eva orang biasa, life macam orang lain juga…

“Simple is better. Bahagia bukan bergantung apa yang kita post di media social,” katanya dalam satu posting di Facebook sebentar tadi.

Terdahulu, Abang Viva mencipta fenomena sendiri kerana membantu mangsa banjir di Selangor dengan menggunakan Perodua Viva dan sebuah bot yang dibawa di atas bumbung keretanya dari Melaka.

Berita tentang perkahwinan Abang Viva atau nama sebenarnya Azwan Omar dengan pasangannya  Evanoza telah dihujani dengan ucapan tahniah daripada warganet.

Rata-rata mereka mendoakan agar hubungan perkahwinan yang dibina akan berkekalan hingga ke akhir hayat selepas selamat bernikah pada pagi Jumaat.

Evanoza juga sempat memuat naik video gambar-gambar perkahwinan mereka dan meminta agar orang ramai dapat mendoakan kebahagiaan mereka berdua.

Walau bagaimanapun, menerusi perkongsian seorang wanita yang dipercayai ahli keluarga kepada Abang Viva dikenali sebagai Fauziyah Omar telah mencuri perhatian ramai.

Dalam posting tersebut, dia seolah-olah memberi bayangan seperti perkahwinan tersebut tidak direstui ibu bapa sehingga mendakwa yang sukarelawan itu mengabaikan orang tuanya selepas berkenalan dengan pengantin perempuan.

Dalam perkongsian itu juga, wanita tersebut ada meminta agar orang diluar sana berhenti bertanya atau bercakap mengenai pengantin lelaki kepada ibu dan bapanya kerana mereka sudah berhabis air mata mengenangkan perbuatan pasangan pengantin terhadap mereka.

Walaupun tidak mendedahkan punca sebenar masalah tersebut, Fauziyah mengatakan niatnya membuat posting tersebut sama sekali bukan untuk mempermalukan merka berdua.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang terkejut dengan pendedahan tersebut dan tertanya-tanya mengapa perkahwinan sukarelawan itu tidak direstui oleh keluarga.

Namun, ada juga yang meninggalkan pesan supaya pemilik Facebook berkenaan tidak membuka aib keluarga dengan mendedahkan perkara ini kerana boleh saja ia dibincangkan secara kekeluargaan.

Menjengah ke akaun Facebook Evanoza, dia ada memuat naik beberapa status seakan meluahkan apa yang terjadi. Namun, dia seoalah-olah pasrah diaibkan sebegitu oleh keluarga pihak sebelah sana.

Apa-apa pun, semoga salah faham ataupun masalah antara mereka dapat diselesaikan dan tahniah buat pasangan pengantin.

Sementara itu, menjengah ke facebook milik Azwan Omar, beliau memuat naik satu status yang juga menarik perhatian ramai.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

RAKAMAN VIDEO : SILA KLIK DI SINI

Sumber: Ohmymedia, Facebook Fauziyah Omar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *