Semasa

Istri belasah suami,, Terlalu Geram Dgn Sikap Suami Yg Malas Bekerja Hanya Thu Duduk Dirumah Sambil Menonton TV .

Seorang suami Fazri 24 terpaksa dikejarkan ke hospital kerana mengalami kecederaan teruk dikepala dipercayai di belasah isterinya menggunakan Helmet.

Kejadian yang berlaku kelmarin, Fazri yang merupakan penganguran terbaring di hospital menceritakan kejadian yang menimpa dirinya, isteri memukul kepalanya menggunakan helmet dari belakang, tidak cukup dengan itu badan mangsa juga didapati kesan cakar dan gigitan.

Saya sempat membebel mengingatkan agar dia pergi mencari kerja, kemudian suami masuk ke dalam bilik sambil memuncungkan mulut, saya terus mengejar dan memukul kepalanya menggunakan helmet, dia cuba melawan tapi saya cakar dan gigit bahunya, katanya.

Kejadian berkenan dileraikan oleh jiran mereka selepas mangsa menjerit dan meronta minta tolong.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *