Semasa

“Cantik Jenazahnya” – Bapa Alihkan Kubur Anak Setelah Mimpi Minta Dipindahkan Sebab ‘Jiran’ Sebelah Tak Solat

Mimpi itu adalah main tidur. Tetapi mimpi juga turut memberi petanda atau sebagai perantara dari seseorang yang sudah meninggal dunia.

Seperti kisah lelaki ini yang bermimpikan anak gadisnya yang meminta dia memindahkan kubur walaupun setelah dua tahun meninggal dunia.

Dalam perkongsian daripada laman sosial Facebook Ashraf Muslim yang berkongsi satu video di mana menceritakan kisah kubur seorang gadis kecil yang sudah meninggal dunia dua tahun lepas tetapi kuburnya telah digali semula.

Allahuakbar.. Video ini mmg terkesan buatku. Rasa cemburu dgn jenazah adik ini. “Ya Allah.. tolonglah aku utkku menjaga solat 5 waktu setiap hari dan kuatkan imanku ini, matikanlah aku dalam keadaan yg dimulai olehmu dan tempatkanku bersama mereka yang beriman sewaktu ku dialam barzakhmu..amin”

Sebaik muat naik video ini, warganet turut memberi respon dengan mendapat butang share 12K dan butang like pula lebih 15K.

Rata-rata meninggalkan komen yang cukup baik dan menganggap video ini sebagai satu peringatan buat mereka betapa besarnya kekuasaan Allah.

Cheetah Mooi Al fatihah subhanallah Allahuakbar sungguh besarnya kuasa Allah swt Kn.

Sri Hamidah ya allah sunguh cantik arwah anak itu yang menjaga solat limawaktu

Ross Nor Azimah Aziz Subhanallah diberi rezeki ku melihat kebesaran Allah SWT

Al fatihan utk ank syurga ..Aamiin

Sarin Ningsih Masha Allah.. Allahuakbar.. semoga kita termasuk dlm golongan yg menjaga solat dan matikanlah kami dlm keadaan husnul khotimah.. Aamiin.

Apizal Apizal Allahuakbar….cantiknya jenazahnya….semoga arwah di tempatkn org 2 beriman…aminn

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Face

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *