Semasa

Mengandung Serentak Ibu Dan Anak,, Saya Melahirkan Cucu Ibu Mengndungkan Adik Kepada Saya

Seorang perempuan di Indonesia menjadi popular di media sosial selepas membuat perkongsian gambar yang menunjukkan beliau sedang sarat hamil secara serentak bersama dengan ibunya, lapor laman Suara.com semalam.

Melalui hantaran media sosial yang dikongsikan semula oleh pemilik akaun Instagram @recehskidipapap, wanita tersebut kelihatan berdiri bersebelahan ibunya didalam keadaan kedua-duanya memegang perut masing-masing.

Saatus itu terus mendapat perhatian warga net yang bersama sama berkongsi pendapat dan rasa teruja mereka di ruangan komen.

“Bila lahir nanti boleh terus bergelar mak cik,”kata salah seorang warga net.

Hantaran itu juga menjadi viral di media sosial dan mendapat lebih 20,000 tanda suka.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Kosmo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *