Semasa

Tidak PuasHati Atas Pmbahgian Harta Pusaka, Anak Tergamak Tetak lbu 15 Potongan

Parit Buntar: Polis menahan seorang lelaki berusia 42 tahun susulan penemuan 15 potongan daging menyerupai anggota badan manusia dalam tangki kumbahan di sebuah rumah di Taman Kerian, di sini, pada Sabtu.

Ketua Polis Perak, Datuk Mior Faridalatrash Wahid berkata, terdahulu kira-kira jam 3.30 petang, pihaknya menerima laporan mengenai kejadian itu sebelum sepasukan anggota dari bahagian siasatan jenayah dibantu Unit Forensik Ibu Pejabat Kontinjen (IPK) Perak segera dikejarkan ke lokasi kejadian.

“Suspek kini ditahan dan kes disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan,” katanya.

Kejadian yang menggemparkan ini telah menarik perhatian netizen yang amat terkejut dengan tindakan anak yang tergamak mengerat ibu kandungnya itu.

“Astaghfirullah hal adzim.. Nauzubillah minzalik…. Semoga Pelaku di azab yg lebih kejam mau didunia dan di Neraka..” – Raizu

“Kita ni Klau nk ada harta cari sendiri.bukan mengharapkan harta orang tua.nampk sangat KO malas kerja, harap orang tua je.dasar anak yg x mengenang budi.kau patut bersyukur di lahir kn di dunia ini.tapi racun yg kau balas dgan ibu yg melahirkan kau dgan kudrat tenaga dgan hujung nyawa ibu kau.” – Ely

“Sampai betul hati mu anak. Masa kau kerat ibu mu, apa lah perasan kamu masa tu. Gembira syaitan tengok, apa lah juga perasaan ibu mu masa tu . Ya Allah .. kalau di fikir mahu gila ya. Sedih nya.. banyak2 doa kawan2, untuk anak kita..” – Fira

“Ni lah belaku di akhir zaman manusia akan gaduh sesama kaum…Dan aku belaku perbunuhan Antara saudara mara Dan saudara sendiri..Hanya yang kuat Iman nya tidak akan berbuat sedemikian nya.. allahuakbar subhanallah” – Gagak

“lately, byk dgr kes tentang harta pusaka.. bergaduh sna sni,sedihhhh… adik beradik tu, sedarah sedaging semak sebapak… takotnya,,
semoga Allah Taala lindungiku dr perkara² mcm nie.. xdpt harta pon xpelah” – Fatima

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber HM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *