Semasa

Hilang Sejak Aidilfitri, Remaja Prmpuan Ditemui Menyorok Dlm Rumah Kosong Tgh Sarat Mengandung

Seorang pelajar sekolah menengah di Jawa Tengah, Indonesia yang dilaporkan hilang sejak awal Mei lalu akhirnya ditemui semula oleh keluarganya di sebuah rumah kosong.

RAKAMAN ADA DI BAWAH SEKALI

Memetik laporan Regional Kompas, remaja berkenaan yang berusia 15 tahun itu bertindak sedemikian kerana bimbang rahsia mengenai kehamilannya terbongkar.

Ketika itu, remaja terbabit dipercayai keluar dari rumah tanpa pengetahuan keluarganya. Menurut laporan, remaja itu juga mengaku pernah berjumpa dengan seorang lelaki dikenali sebagai PH.

Setelah berbulan-bulan hilang, mangsa akhirnya ditemui oleh keluarganya di sebuah rumah kosong pada 31 Julai dalam keadaan yang sangat lemah dan tidak terurus.

Remaja terbabit kemudian dihantar ke hospital untuk mendapatkan rawatan dan hasil pemeriksaan mendapati, mangsa kini hamil sekitar tiga hingga empat bulan.

Hasil siasatan awal mendapati, remaja terbabit disyaki telah dikurung dan menjadi hamba s3ks serta dirogoI berkali-kali. Difahamkan, siasatan lanjut berhubung kes ini masih dijalankan.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Regional Kompas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *