Semasa

Lagi Nahas Melibatkan Treler, Wanita Meninggal Dunia Kereta Dihempap Treler Bawa Muatan Besi Terbalik

PASIR PUTEH – Sekurang-kurangnya seorang individu disahkan meninggal dunia selepas sebuah treler yang membawa muatan besi terbalik sebelum menghempap sebuah kereta di simpang empat berhampiran lampu isyarat di Kampung Dalam Kemunting di sini hari ini.

RAKAMAN VIDEO KEJADIAN ADA DI BAWAH SEKALI

Kejadian yang berlaku kira-kira pukul 8 pagi itu dipercayai turut mencederakan lebih 10 pengguna jalan raya lain.

Mangsa yang maut dan cedera dihantar ke unit forensik Hospital Tengku Anis di sini untuk tindakan lanjut.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Pasir Puteh, Superintendan Zaizul Rizal Zakaria ketika ditemui di lokasi kejadian berkata, laporan lanjut akan dimaklumkan kemudian selepas operasi menyelamat selesai dijalankan.

“Makin menjdi jadi treller2 …lori2… atas highway…bukan main pjg penuh muatan laju dok lane tengah…pandu dekat2 cucuk2 kenderaan hadapan meluru luru walau di tol jalan sempit…” – Aleeza

“Habis nyawa…lori..Tereler macam berhantu. Boleh hari2 pembunuh jalan raya. D jalan raya… lori.. Tereler… nampak sangat gerun. Kadang2 bawak elok2 pun…d Sapu lori. Kalau boleh… lori tu biar lah tempat lain. Semoga keluarga mangsa d permudahkan urusan. Aamiin2 Allahumma Aamiin.” – Wan Mashuah

“sy nasihatkan pemandu lori, kurangkan laju…. sy tahu anda akan salahkan brek setiap kali eksiden… tpi, anda sendiri pun kene bertanggungjawab, jgn laju & jaga jarak dgn kereta depan, jarak lori dgn kereta, tak sama dgn jarak kereta dgn kereta” – Felis

“Mcm ni la jadinya kalau penguatkuasaan lemah. Lori dgn pemandu banyak saman tp blh renew lesen, lori banyak saman tp blh renew roadtax. Yang duk cari, nk saman hanya penunggang motosikal je” – Alif Safuan

“Tolong la, lori bergerak waktu malam sudah la..waktu pagi orang ramai nak guna..bila kemalangan, kenderaan kecil yg lagi sakit tanggung akibatnya..lori bukannya rosak sebagaimana kereta..atau nk bergerak pagi tolong jangan laju.” – Abu

“Kes Lori treler nii makin menjadi2 .tak tau la bila nk kesudahannya .harap pihak berwajib Tekan kan trus pada Lori treler …” – Awang

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Tonton Video : SILA KLIK DI SINI

sumber Kosmo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *