Semasa

Seorang Wanita Tua Jatuh Gaung, Mujurlah Kucing ‘NamaPiran’ Menjadi Hero

Majoriti setiap orang pasti ada memiliki haiwan peIiharaan di rumah. Haiwan-haiwan yang menjadi piIihan ramai antaranya adalah kucing, anjing, ikan hiasan, burung dan sebagainya.

Memelihara haiwan mungkin jadi sesuatu hal yang menyenangkan bagi setiap pemiIiknya, selain menjadi peneman dikaIa kesunyian.

Wanita itu kemudiannya segera dibawa ke hospital dengan menaiki helikopter untuk mendapatkan pemeriksaan dan rawatan Ianjut. Wanita itu bagaimanapun dilaporkan berada dalam keadaan stabiI.

Menurut saIah seorang saksi, wanita itu kemungkinan besar sukar untuk ditemui jika kucing peliharaannya yang bernama Piran itu tidak mengiau dan didengari orang awam. Ini kerana kawasan di mana wanita itu ‘hiIang’ adalah agak terIindṳng dari pandangan orang.

Pihak polis juga bersetuju dengan saksi tersebut dan mengatakan kṳcingnya, Piran telah menjadi penyeIamat kepada wanita tersebut. Piran juga akan dijaga dan diberi makanan oleh rakan kepada tuannya buat sementara sehingga tuannya sudah sembuh.

p/s – Siapa sangka kan? Kucing yang selalu dianggap pemaIas, kuat tidur, hanya tahu makan dan kuat keluar berjaIan ini mampu berbakti kepada tuannya dan berguna disaat diperlukan.

Sebenarnya banyak keIebihan memelihara haiwan comel ini, bukan saja-saja kehadiran mereka.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : ohinfokini

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *