Semasa

Impian Jemaah Wanita Ingin Duduk Dekat Nabi Muhammad Dimakbulkan. Takdirnya Meninggal Di Madinah & Dikebumikan Di Baqi’

Impian Wanita Ini Duduk Dekat Nabi Muhammad Dimakbulkan

Bagi sesiapa yang menunaikan haji di Tanah Suci Mekah, selain untuk menyempurnakan ibadah pastinya mengimpikan untuk disemadikan di tanah Madinah kerana mahu berdekatan dengan Nabi Muhammad SAW.

Namun kita hanya merancang dan hanya Tuhan yang menentukan. Jika bukan disebabkan takdir dariNya, tidak mungkin impian untuk berada dekat dengan Nabi Muhammad SAW akan terlaksana.

Seperti perkongsian di laman Instagram PU Amin dimana dia kongsikan impian seorang wanita yang mahu duduk berdekatan dengan Nabi Muhammad dan ternyata Allah swt kabulkan niatnya itu.

Dia adalah jemaah Simply Umrah bersama kami semua . Alhamdulillah dapat hantar dia ke baqi’..

Moga makcik ingat nama orang orang yang bantu makcik didunia ini untuk ke Baqi’ tau, moga makcik dapat bawa kami jumpa Nabi dan dapatkan Syafaat Nabi masa di Padang Mahsyar . Kami tak harapkan balasan lain , kami nak makcik panggil kami dan seIamatkan kami dalam ramai ramai orang dekat Mahsyar nanti . Bantu kami Ya Makcik..

Selamat berehat Makcik . Seronok sangat dapat tinggal di baqi’ . Untung makcik . Jangan lupa kami makcik . Saya pulang ke Malaysia dulu makcik . Moga makcik gembira dan aman di sana.

“Siapa yang mati dimadinah dan dikebumikan di baqi’ , mereka ini akan utama dan layak mendapat syafaat ku” -mafhum hadis-

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : PU Amin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *