Semasa

Angkara Lidah Anak Menantu, Ibu Bawa Diri Tinggal Dalam Kereta Sebulan Lebih

Dahulunya dialah ibu dialah ayah dengan bekerja di kilang dan kedai makan untuk membesarkan anak-anak, namun, kini, sudah sebulan lebih dia tinggal di dalam kereta. Itu yang terjadi kepada seorang ibu berusia 51 tahun di Taman Suria, Pendamar, Pelabuhan Klang.

TONTON RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Wanita yang tidak mahu namanya disiarkan itu berkata, “Ada perkara yang mereka  (anak dan menantu) kata sehingga membuatkan saya kecil hati. Jadi lebih baik saya keluar daripada rumah kerana tidak mahu susahkan mereka.”

Ketua  Operasi Agihan LZS Daerah Klang, Mohd Shahril Ritin berkata, pihaknya bergegas ke lokasi parkir di pangsapuri itu selepas mendapat maklumat tersebut.

Sungguh memilukan nasib seorang ibu diperlakukan sedemikian rupa oleh zuriat sendiri. Janganlah sehingga tindakan mereka ini menjadi penyesalan terbesar dalam hidup si anak apabila si ibu sudah pergi meninggalkan dunia ini.

Biarlah apa pun, atau sebesar mana pun jika ada salah atau silap yang dilakukan oleh ibu kita, janganlah hingga membuang mereka dari hidup kita.

namun pengajarannya masih segar untuk renungan kita menjaga ibu kita dengan sebaik-baiknya apatah lagi ketika usia mereka sudah lanjut.

Diharapkan anak-anak kepada wanita ini kini sudah bertaubat, menyesal dengan perbuatan mereka dan sempat memohon kemaafan dari sang ibunda.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

RAKAMAN VIDEO :

Sumber : Harian Metro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *