Semasa

Suami Ingin Menceraikan Isteri Jika Isterinya Tidak Mengandung Akhirnya Menerima Padah

Diberi tempoh sehingga hujung tahun ini untuk mengandung, seorang wanita meluahkan rasa sedih dan tertekan apabila suami tercinta ingin menceraikannya sekiranya mereka tidak dikurniakan zuriat. Luahan tersebut dikongsikan oleh Fedtri Yahya menerusi akaun Instagramnya.

Assalamualaikum. Saya dah masuk 7 tahun kahwin. Belum dikurniakan cahaya mata. Malam ni suami cakap kalau hujung tahun ini saya tak mengandung juga. Dia nak ceraikan saya. Saya terluka. Saya sangat sedih. Minta doakan saya. Saya dah tak kuat.

How idiotic and chauvinistic can you get. Marriage is a partnership, its an agreement about 2 people being in love dan isteri jangan dianggap kilang yang diwajibkan untuk melahirkan ikut kehendak. Just leave that man Puan. He doesnt deserve you. Just leave that man Puan. He doesnt deserve you.

Menurut netizen, wanita tersebut perlu kuat, tabah dan mengatur semula kehidupannya selepas ini. Jelas netizen, wanita tersebut layak mendapat pasangan yang lebih baik dan paling penting percaya kepada ketentuan Allah.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Fedtri Yahya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *