Semasa

Pemergian Yang Dicemburui, Jemaah Umrah Rebah Ketika Baru Tiba Di KLIA

Kematian merupakan sesuatu yang tidak dijangka. Namun, jika ia sudah ditetapkan, cepat atau lambat pasti akan tiba juga waktunya.

Hal tersebut samalah seperti perkongsian seorang pendakwah selebriti iaitu PU Amin atau nama sebenarnya Mohamad Amirul Amin Maula Lokman Hakim telah memuat naik posting berkaitan jemaah umrah yang baru tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

Menerusi muat naiknya, dia telah memaklumkan seorang jemaah umrah wanita yang rebah di lapangan terbang sewaktu baru tiba dari Tanah Suci dan meninggal dunia.

Tambah PU Amin lagi, jemaah tersebut masih dikategorikan sebagai tetamu Allah memandangkan allahyarham belum pulang ke rumahnya.

Perkongsian tersebut mendapat perhatian ramai dan rata-rata menyedekahkan Al-Fatihah buat allahyarham.

Mereka juga menzahirkan rasa duka dalam pada masa yang sama kagum dengan cara pemergiannya yang meninggal dunia selepas pulang dari umrah.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Instagram PU Amin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *