Semasa

Meratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang Padah

Pemergian ibu bapa sememangnya satu kesedihan yang tak dapat digambarkan dengan kata-kata.

Namun, rintihan seorang anak yang kehilangan bapa buat selama-lamanya mendapat perhatian netizen di TikTok.

Video itu dimuat naik oleh gadis itu sendiri di mana dia dilihat menangis sambil memeluk pusara bapanya dalam keadaan terbaring di atas tanah.

TONTON RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Meratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang PadahMeratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang PadahMeratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang PadahMeratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang PadahMeratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang PadahMeratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang PadahMeratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang PadahMeratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang PadahMeratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang PadahMeratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang Padah Meratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang PadahMeratap Menangis Sambil Terbaring Depan Kubur Arwah Bapa, Tindakan lnstafemes ini Mengundang Padah

Beberapa orang wanita dilihat cuba menenangkan dan memintanya untuk bangun dari situ.

Menerusi ruangan komen, gadis itu menerangkan dia merupakan anak tunggal dan semestinya kehilangan bapa sangat sukar buatnya.

Ramai netizen mengucapkan takziah selain ada yang turut berasa sebak serta menceritakan pengalaman mereka.

Bagaimanapun, sesetengah netizen sempat memberikan nasihat dan menegur gadis itu kerana ia dilihat seolah-olah dia tidak dapat menerima ketentuan Allah.

Menurut mereka, tindakannya itu berlebihan dan tidak elok sebaliknya perlu lebih banyak bersabar dan reda dengan pemergian bapa.

Memang tak elok kalau sampai meratap macam ini. Harap adik ini tabah dan dapat redha dengan pemergian bapa tercinta.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

RAKAMAN VIDEO :

Sumber OT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *