Semasa

Aksi Geng Abang2 Sado Pindah Air Mulut Ke Mulut Buat Netizen Jijik

Pengaruh media sosial dengan pelbagai trend tidak masuk akal sememangnya senang ditonton lebih-lebih lagi dengan adanya bermacam platform seperti TikTok, Twitter, Facebook dan Instagram.

RAKAMAN VIDEO MENJIJIKKAN TERSEBUT ADA DI BAWAH SEKALI

Baru-baru ini, tular di laman Twitter satu video sekumpulan lelaki yang berada di gimnasium melakukan challenge ‘dry scooping’ atau memakan ‘supplement’  yang biasa digunakan individu aktif membina badan di pusat kecergasan.

Apa yang membuatkan ramai loya tekak adalah cara mereka membancuh ‘supplement’  tersebut dengan makan dan memindahkan air dari dalam mulut ke mulut rakannya yang lain.

Menjengah ke ruangan komen perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan meluahkan rasa geli serta jijik melihat perkara seperti itu berlaku.

Mereka juga merasakan tindakan yang dibuat geng abang-abang sado ini mengundang bahaya lebih-lebih di zaman pandemik seperti ini.

“orang² camni punca orang yang minat dalam sukan bina badan kena kecam. Macibai punya budak.. elok diketuk dengan batang barbell baru ada akal.” – Afiq

“Dengan covid mcm ni pengotoq punya manusia….x covid pun org normal x buat mcm ni….” – Masri

“Dah lama dpt info dari kwn katanya org2 gym mmg sado2 tapi kebanyakkan jgk gay katanya sbb kwn tu mmg Jenis bergym hari2” – Gs Y

“What happen to our new generation nowdays, love to act disgusting and lame.. Stupidity has no boundries.. shameful behaviour” – Yusuf

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

RAKAMAN VIDEO :

Tonton Video: Sila Klik Button View Di Bawah

Sumber: Ohmymediaa,Twitter @zua_al_azmi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *