Semasa

Suami Durjana Bagi Ubat Tidur Semata-Mata Nak ‘Bersama’ Dengan lsteri Yg Sedang Berpantang

Tidak dapat digambarkan betapa luluhnya hati seorang wanita yang sedang berpantang, selepas si suami dipercayai bertindak meletakkan ubat tidur pada minumannya bagi melepaskan nafsu.

Kisah meruntun hati ini dipercayai diceritakan oleh seorang pengguna Facebook sebelum dikongsi semula di laman Twitter.

  

Menerusi perkongsian tersebut, wanita ini menceritakan mimpi ngeri semasa tempoh berpantang yang mungkin tidak dapat dilupakan sepanjang hidupnya.

         

  

Lepas tu time nak makan, dia mesti sediakan makanan saya. Kita yang breastfeedingkan anak selalu haus and mesti cari air dulu sebelum makan.

Saya minum lah air **** panas yang dia buatkan untuk saya. Dalam beberapa minit lepas itu, kepala saya pening terus saya tak sedarkan diri.

Tiba-tiba saya sedar, saya dalam bilik tanpa pakai baju dan suami saya ada dekat sebelah tengah peluk saya. Saya kejut suami tanya apa yang dah jadi? Dia senyum je.. Lepas itu dia cakap tak tahan sangat, terus saya tampar muka dia.

Dakwa wanita ini lagi, ketika dia tidak sedarkan diri suaminya bertindak ‘meratahnya’ dan apa yang terjadi membuatkan dia berasa buntu berikutan masih belum tamat tempoh berpantang.

Saya risau kalau saya sakit, 1 hari kurungkan diri dalam bilik. Suami pujuk minta maaf saya langsung tak hiraukan yang saya hiraukan diri saya dan anak saya je buat masa sekarang.

Menerusi ruangan balas, rata-rata wargamaya bersimpati dengan nasib yang menimpa wanita ini dan turut geram dengan tindakan si suami. Ujar netizen lagi, tindakan tersebut sama sekali tidak wajar dan seolah-olah tidak menghormati si isteri.

  

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Click Disini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Ohbulan & Twitter

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *