Semasa

Wanita Menangis Histeria Sambil Peluk Kubur, Tak Dapat Terima Pemergian Bapanya

Seorang wanita dilaporkan menangis histeria sambil memeluk pusara dipercayai milik bapanya dan aksinya itu telah menjadi tular di media sosial, lapor portal Yoursay.

TONTON RAKAMAN VIDEO DIBWAH SEKALI

Difahamkan, video yang memaparkan situasi pilu wanita yang menangis histeria itu telah dimuatnaik oleh seorang pengguna TikTok.

Video itu dilaporkan telah ditonton sebanyak 8.6 juta kali dan dihujani dengan pelbagai komen dari netizen.

“Tak dapat bayangkan kalau ada dekat tempat dia,” kata seorang netizen.

Tidak kurang juga ada yang berkata pernah berada di posisi wanita itu dan menjelaskan bahawa kehilangan bapa adalah luka paling pedih yang dirasakan.

“Anak perempuan sememangnya akan merasai kesakitan bila hilang seorang ayah. Tiada lagi tempat bermanja selepas ini,” kata seorang lagi netizen.

Sebelum ini, kejadian yang hampir sama pernah berlaku di mana seorang lelaki tidak dapat mengawal perasaan dan menangisi pemergian adiknya.

Dalam kejadian pada Julai 2021 itu, video lelaki itu yang sedang menangis teresak-esak telah tular.

Kelihatan lelaki itu sedang menangis teresak-esak di kubur adiknya sambil ditenangkan oleh orang-orang yang hadir ke majlis pengkebumian tersebut.

Mungkin tidak dapat menahan kesedihan yang amat terlampau telah membuatkan lelaki berkenaan bertindak sedemikian.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

RAKAMAN VIDEO :

Sumber: Yoursay

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *