Semasa

Ibu Bunuh Anak Kerana Enggan Mereka Bersedih Ditinggalkan Bapa

JAKARTA – Seorang wanita di wilayah Jawa Timur mengaku bahawa  dia cuba membunuh tiga anaknya kerana enggan mereka berasa sedih sepertinya, lapor portal Coconuts hari ini.

TONTON RAKAMAN VIDEO DIBAWAH SEKALI

Suspek yang hanya dikenali sebagai KU, 35, itu dilaporkan membunuh seorang anaknya dengan dua lagi mengalami luka pada bahagian leher, rahang dan dada.

Menurut polis Daerah Tonjong, kira-kira pukul 4.30 pagi (waktu tempatan) semalam, penduduk tempatan dikejutkan dengan bunyi jeritan dari rumah milik suspek.

“Saya ingin menyelamatkan anak-anak supaya mereka tidak mengalami kesusahan dalam hidup. Mereka tidak perlu berasa sedih lagi. Mereka perlu mati supaya tidak berasa sedih seperti saya,” kata KU.

Polis bagaimanpaun belum mengumumkan sebarang dakwaan terhadap suspek yang kini menjalani pemeriksaan doktor bagi menentukan keadaan kesihatan mentalnya.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

RAKAMAN VIDEO :

– AGENSI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *