Semasa

Pekerja Beri Pengajaran Kepada Pemandu Kereta Yang Parking Sembarangan Hingga Menghalangnya Bertugas Hingga Tak Dapat Pulang

Antara masalah yang sering dihadapi oleh pengguna-pengguna kenderaan adalah ketiadaan tempat parking kereta,terutamanya di tempat-tempat yang sesak dan popular.

TONTON RAKAMAN VIDEO DIBAWAH SEKALI

Namun itu bukanlah alasan untuk kita meletakkan kenderaan sesuka hati di mana-mana tempat. Ini kerana, kenderaan kita mungkin mengganggu atau mengacau aktiviti dan keselesaan orang lain.

Lagi membengangkan pekerja ini adalah dia tidak dapat menghubungi peilik kereta tersebut dan akhirnya selepas mengunggu beberapa jam, dia pun mulai hilang sabar.

Kerana berang dengan tindakan pemilik kereta tersebut, pekerja ini buat keputusan untuk memberikan ‘pengajaran’ buatnya.

Pekerja ini telah meletakkan puluhan tong sampah yang berisi bahan buangan untuk mengepung kereta tersebut dari semua sudut!

Pekerja Beri Pengajaran Kepada Pemandu Kereta Yang Parking Sembarangan Hingga Menghalangnya Bertugas Hingga Tak Dapat Pulang - sajagempak.com

Dengan erti kata lain, pemilik kereta tersebut berkemungkinan sukar untuk mencari keretanya, malah terpaksa mengalihkan tong-tong berkenaan untuk masuk ke kereta dan membawanya pergi.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

RAKAMAN VIDEO :

Tindakan pekerja ini. telah menjadi tular dan rata-rata netizen memuji tindakannya untuk ‘mengajar’ pemilik kenderaan terbabit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *