Semasa

“Terima Kasih Untuk 10 Tahun”- Sebak Perkongsian ‘VIDEO’ Sahabat M3ninggal Dunia

Insan yang berada di sisi kita tidak kira sama ada dalam keadaan sus4h mahupun ketika senang. Itulah yang dipanggil sahabat. Semua orang pastinya mempunyai sahabat. Sahabat diumpamakan mentari yang menyinar.

TONTON RAKAMAN VIDEO DIBAWAH SEKALI

Tanpa sahabat, kosonglah jiwa kita. Ikatan persahabatan pasti terjalin dengan janji-janji mahu sehidup sem4ti dan tidak berg4duh. Hal ini sama seperti perkongsian seb4k di laman TikTok yang keh1langan rakan baiknya. Seb4k!

Menerusi perkongsian video berdurasi kurang satu minit itu, pengguna TikTok bernama Mirae meluahkan rasa sebAk keh1langan sahabat tersayang. 10 tahun kenangan bersama ternyata sungguh berat untuk ‘melepaskan’ sahabat tercinta pergi mnghadap Illahi.

Meskipun berat dan pahit untuk diterima namun kehidupan perlu diteruskan. Mirae dan arw4h rakannya, Ain, turut berjanji untuk hidup berjiran apabila mereka mendirikan rumah tangga kelak.

TERIMA KASIH SAHABAT ATAS PENGENALAN KITA SELAMA 10 TAHUN INI 

Dalam video tersebut, Mirae juga berkongsi tangkap layar mesej Whatsapp yang dihantar oleh arw4h Ain meminta maaf dan mohon halalkan segala makan dan minum sepanjang 10 tahun perkenalan mereka. Alahai….

Menjengah ke ruangan komen, Mirae menjelaskan sahabatnya pergi akib4t dijangkiti w4bak C.0vid-19 kategori 5. Dia menzahirkan ribuan terima kasih kerana mendoakan sahabat tercintanya.

“SEMOGA ARWAH TENANG DI SANA”

Perkongsian video tersebut sudah tentunya turut mengundang seb4k netizen. Rata-rata mereka mengucapkan takz1ah dan mendoakan arw4h sentiasa tenang selain ditempatkan di kalangan orang beriman.

Bukan itu sahaja malah netizen turut mnang1s dan seolah-olah memahami apa yang dirasai oleh Mirae. Sahabat sahaja sehingga ke syurga. InsyaAllah.

KOMEN NETIZEN :

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

RAKAMAN VIDEO :

*Semoga ditempatkan dalam kalangan orang beriman. Amin…

Sumber: TikTok Mirae

Sumber : Sirap Limau

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *