Semasa

“Walaupun Dilahirkan Tiada Mata, Namun Suaranya Lunak Dan Merdu Alunkan Ayat- Ayat Suci Al-Quran

Setiap manusia yang tercipta diatas muka bumi ini, sudah dinyatakan semenangnya tidak dilahirkan secara sempurna.

Tidak kesempurnaan ataupun keunikan tersebut adalah berbeza dari untuk setiap orang sama ada dari segi fizikal, sifat dan sebagainya.

Ini membuktikan bahawa, walaupun diri tid4k sempurna, namun disebabkan berkat usaha anak ini berjaya dan mampu membaca ayat-ayat Al-quran dengan sempurna sekali. Sehingga kini, video ini telah mendapat hampir lebih dari 22,000 perkongsian di Facebook.

VIDEO : CLICK DISINI

Walaupun mereka ini tidak sempurna seperti insan lain, tetapi kelebihan yang ada pada mereka ini tidak mungkin ada pada manusia yang normal dan sihat. Oleh itu, lebih baik sentiasa beramal soleh terutamanya kepada insan yang sihat kerana itu adalah merupakan salah satu cara untuk kita bersyukur kepadanya.

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Anna Saleeha via majalah-harian.com via kongsisibomonicko.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *