Semasa

KABAR DUKA”- Warga Emas Korban Pertama Lemas Di KeIantan Selepas 24 Jam DiIaporkan HiIang

KUALA KRAI – Seorang wrga emas dikhuatlri hiIang selepas terjtuh ke dalam Sungai GaIas di PengkaIan Lan, Kampung Kuala Gris di sini menjadi mngsa k0rban pertama bnjir di negeri ini apabila ditemukan Iemas pada Ahad.

Sinar Harian pada Sabtu meIaporkan, seorang wrga emas dikhuatlri Iemas seIepas dipercayai ke Pengkalan Lan, Sungai Galas, Kampung Kuala Gris untuk mengaIih sampannya, pada Jumaat.

Muhammad didkwa ke pengkaIan berkenaan pada jam 5 petang untuk mengikat sampan miliknya akibat air naik namun seIepas dua jam, dia masih beIum pulang.

SALAM TAKZIAH DAN AL FATIHAH

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Sinar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *