Semasa

Seorang Suami Kerja pOlis ‘BARAN’, Isteri Ditangkap Basah Tidur Hotel Dengan Kawan Seunit

Skandal di tempat kerja selalunya berlaku akibat pelbagai faktor termasuklah pergaulan melebihi batas. Bermula dengan sekecil-kecil gurauan yang dianggap hal biasa, ia boleh menjadi asbab berlakunya hubungan terlarang. Namun anehnya dengan kisah di bawah, seorang suami yang juga anggota polis terkilan setelah mendapati isterinya berselingkuh dengan rakan sejawatan sendiri.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

DIA DAH PERASAN PERANGAI ISTERI BERUBAH SEJAK 3 BULAN LEPAS

Hebatnya kesabaran seorang suami, rupanya dia (nama samaran : Bripka BP) sudah mula menghidu tindak tanduk mencurigakan isterinya sejak 3 bulan lepas lagi. Namun hanya pada 21 Februari 2022, firasat kurang enak bahawa wanita berkenaan mempunyai rancangan keluar bertemu dengan skandalnya ternyata menjadi kenyataan.Suami Kerja Polis Geram, Isteri Ditangkap Basah Tidur Hotel Dengan Kawan Seunit 3

KATANYA DIA MENYURUH SAUDARA RAPATNYA MENGINTIP ISTERI DIAM2 MENUJU KE HOTEL

Suami Kerja Polis Geram, Isteri Ditangkap Basah Tidur Hotel Dengan Kawan Seunit 4

Lalu tepat jam 10 malam, wanita berkenaan yang rupanya memegang gelaran seorang doktor telah ditangkap basah dengan kawan suaminya tadi. Akibat terlalu kesal, Bripka berharap semoga rakannya itu dipecat daripada jawatannya atas kesalahan merosakkan masa depan rumah tangga orang. Tambahan lagi, perbuatan sedemikiran rupa ibarat membusukkan maruah profesion polis.

ANTARA KOMEN NETIZEN:

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

RAKAMAN VIDEO :

Sumber: Youtube

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *