Semasa

Rakan Artis Minta Ajar Cara Nak Cvrang, Shuk Tenang Jawab “Dah Berubah”

Akibat kontroversi perselingkuhan yang tiada kesudahan, nama Shuk Sahar ibarat kian menyepi dari dunia hiburan.

TONTON RAKAMAN VIDEO DIBAWAH SEKALI

Bahkan sejak minggu lalu, dia memberitahu tentang hasrat menjual rumah miliknya yang terdahulu dibangunkan dengan modal jutaan ringgit untuk keperluan melunaskan hutang kad kredit. Sementara itu, isterinya sudah mula move-on dan sibuk dengan kerja-kerja perniagaan.

Namun begitu, perkongsian terbaru yang sempat dikongsikan sejak beberapa jam lalu oleh bekas peserta ‘Maharaja Lawak Mega 2021’ iaitu Shashic Iewan nyata mencetuskan ketawa. Saat Shuk sedang mendial telefon, lelaki berkenaan bergurau meminta diajarkan tentang cara untuk berselingkuh.

[VIDEO] Rakan Artis Minta Ajar Cara Selingkuh, Shuk Tenang Jawab "Dah Berubah" 2

Tidak sangka akan diajukan soalan sebegitu, Shuk lantas menolak baik ‘permintaan’ itu selain menjawab kini dirinya sudah berubah. Adat bergurau kasar sesama kawan, pelawak tersebut nampak tenang sahaja malahan sempat tergelak melayan ‘kepala gila’ rakan artisnya.

Meraih hampir setengah juta tontonan, rata-rata netizen merasa terhibur dengan interaksi 2 pelawak berkenaan. Pun begitu jauh di sudut hati, mereka tetap mendoakan yang terbaik semoga Shuk Sahar berubah menjadi insan lebih baik satu hari nanti.

KOMEN NETIZEN :

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

RAKAMAN VIDEO :

Kredit : TikTok Shashic Iewan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *