Semasa

Lagi Bukti Kisah Kebesaran Allah SWT Terakam Secara Tidak Sengaja Dilensa Kamera Ketika Matahari Terbit.Subhanallah.

Lagi Bukti Kisah Kebesaran Allah SWT Terakam Secara Tidak Sengaja Dilensa Kamera Ketika Matahari Terbit.Subhanallah.

SubhanAllah!!! Ini bukti kebesaran Allah…cuba zoom 5X dan perhatikan betul-betul foto ini, jelas di atas awan itu tertulis Kalimah Allah dan Muhammad,

Jika anda melihat dengan teliti gambar tersebut (di atas) dan zoom pada bahagian matahari, kelihatan di awan kalimah Allah (ﺍﻟﻠَّﻪَ) dan Muhammad (محمد) serta beberapa tulisan jawi yang lain.

Difahamkan kejadian ini berlaku pada waktu pagi di mana saat matahari terbit. Gambar tersebut telah dirakam oleh seorang pengguna jalan raya yang berada di dalam kenderaannya ketika hendak ke tempat kerja.

Akibat terpegun dengan dengan situasi itu ramai pengguna jalan raya yang lain turut berhenti untuk melihat fenomena itu. Gambar in terus tersebar secara meluas pada hari ini di media sosial.

Fenomena itu berakhir 30 minit selepas itu apabila matahari mula panas dan embun makin hilang maka ramai orang yang melihat pun beredar secara beransur-ansur

Walaubagaiman pun, penulis sendiri tidak dapat memastikan akan kebenaran perkara ini. Ini kerana, pada hari ini sudah banyak perisian untuk menyunting gambar seperti Photoshop dan sebagainya.

Sehinggakan agak sukar untuk membeza foto yang sebenar dan foto yang telah disunting.

Dalam nada yang lain, jika benar-benarlah kejadian ini berlaku, penulis hanya mampu lafazkan ‘Subhanallah’. Mungkin ini merupakan salah satu bukti tentang kebesaran Allah SWT.

Sumber: mediapanaz via apacerita.com via Kongsisibomonicko

Kongsiinfo tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *